Vinnare av Matrixprodukter!

0kommentarer

Godmorgon!
Vi har nu dragit en ny vinnare och inväntar svar från henne. Jättekul att få lotta ut produkter!
Tänkte publicera den vinnande motivierigen!



Maja <3 om Utlottning av produkter!:
Jag tycker jag borde vinna dom här produkterna för att mitt hår blir slitet i topparna hela tiden fast jag toppar väldigt ofta och det e liksom lite surt att dra till frissan hela tiden för att klippa av det slitna när man vill ha långt hår! om jag då skulle vinna dom här produkterna som jag annars inte skulle ha råd med antar jag så skulle jag kanske slippa klippa lika ofta och mycket och kanske få det långa fina håret jag vill ha! :)
Så det enda just nu är att vi inväntar kontaktuppgifter! :)
Grattis Maja!

Väntar och väntar på att få skicka iväg! :)

Kommentera

Publiceras ej