Utlottning av produkter!

4kommentarer

Detta är vår överraskning! En goodiebag!
Vi kommer med jämna mellanrum har lite utlottningar av produkter.
Det enda du behöver göra är att lägga en kommentar om varför just du ska få dessa produkter!


 

Du kommer få:
Extra intense condiotioner. Ett väldigt vårande balsam som tar ner frissighet och ger otrolig glans! Funkar bra som inpackning då den är extremt vårande innan den stänger igen stråna.
Blow down lite lotion som du ska ta i handdukstorkat hår som leave-in och fönar du i den får du en underbar slät yta.
Serum sigillante som är ett silkserum som sluter klyvna hårtoppar och ger en otrolig glans!

Viktigt att tänka på är att du inte ska vara rädd för att det ska bli glansigt och lent. Det är inga direkt volymprodukter men inte heller nertyngande. Kanonprodukter!


Torsdag nästa vecka är utlottningen avslutad och vi kommer dra en vinnare som kommer publiceras här! Vi kommer också skicka produkterna samma dag.

Lycka till!

 

 

4 kommentarer

Mallan Liatorp

27 Oct 2011 17:57

Jag behöver dom och jag står redan och väntar på posten och det börjar bli lite kallt att stå och vänta :D haha!

kimberly

27 Oct 2011 18:55

Jag skulle vilja vinna produkterna att ge bort till min syster som har haft problem med sitt hår i flera år,men inte har råd att köpa något annat än vanligt schampoo, och dessa produkter skulle passa henne som handen i handsken!

Hanna

28 Oct 2011 13:20

Dessa produkter skulle utan tvekan hjälpa mot mina hårproblem! Har sparat från kortkort till långt i tre år nu, men sista året har håret stått still i växt för att det är för tunt och torrt. Toppar ofta, men frisörerna säger att jag behöver bättre produkter. Enligt er beskrivning verkar dessa perfekta!:)

Maja <3

29 Oct 2011 22:40

Jag tycker jag borde vinna dom här produkterna för att mitt hår blir slitet i topparna hela tiden fast jag toppar väldigt ofta och det e liksom lite surt att dra till frissan hela tiden för att klippa av det slitna när man vill ha långt hår! om jag då skulle vinna dom här produkterna som jag annars inte skulle ha råd med antar jag så skulle jag kanske slippa klippa lika ofta och mycket och kanske få det långa fina håret jag vill ha! :)

Kommentera

Publiceras ej