THIS IS IT BOYS.

0kommentarer

This is war.

Det är nu jag ska börja jobba för mig själv. Jag ska ta hand om mig själv och tänka på mig själv. Igår vid 23 tiden anlände jag till Liatorp och kände hur rätt det kändes i hela kroppen. Jag har varit och sett ett annat liv i Stockholm och är tillbaka med två års oersättlig erfarenhet om livet. Jag sett sjukt roliga grejer och sjukt tråkiga grejer. Jag har sett Stockholms mörkaste hemligeheter och ljusaste stunder. Jag har upplevt glamouren och skitgöran och jag tror att jag kan tackla småstadslivet här riktigt bra.

Jag ser fram emot allt som kommer hända framöver. Jobb och vänner.. Allt kommer bli kul att ta igen. Man har en del att ta igen om man säger så. Men först ska jag bara på en liten kort tripp till London för att shoppa. Imorgon lyfter flyget från Kastrup.

Antar att jag nu byter målgrupp. Förut kändes det som smålandsfolket höll koll på bloggen. Nu kommer det antagligen bli Stockholmarna som kommer undra hur det går för mig.
Det är nu det börjar. Nytt kapitel.

Kommentera

Publiceras ej