DEADLINES AND COMMITMENTS.

0kommentarer

Jag har verkligen lärt mig innebörden av att hålla tider och vad engagemang verkligen innebär.
Jag styr nu mitt eget företag och med två dagars erfarenhet känns det som det är det bästa valet jag någonsin gjort! Jag styr själv hur jag jobbar och hur mycket jag vill jobba. Men det gäller att ha diciplin! Det är så lätt att tänka att man vill ha sovmorgon och sluta tidigt när man är lite trött. Men jag ska verkligen vara där varje dag nu i början och ta emot alla kunder och bygga mig min trygghet!

Pratade med en vän idag. Hon berättade en massa händelser som händer i hennes liv och det var självklart kul att lyssna på och få slungas med i lite drama. Men när jag fick den självklara frågan :"Jaha, hur är ditt liv då? Hur går det med killarna? Hur går de med det enda och det andra?". Det var så skönt att på något sätt säga :"Jotack, bara bra. Det händer inget drama på den fronten och jag flyter med, jag fokuserar på mitt jobb och allt annat får vara som det bara är just nu. Jag orkar inte med något annat..". Så förbannat skönt. 

Jag låter allt rulla på medvetet. Finns inget jag vill ändra på just nu..
företag, jobb, kärlek,

Kommentera

Publiceras ej