COMING HOME.

0kommentarer

Jag är så trött! Har ju nu för tiden 6 dagars veckor på jobbet och det är mycket att stå i! Men det är riktigt kul och man känner sig lite vuxen mitt i allt. Men framförallt får jag äntligen jobba för mig själv! Det måste vara det bästa av allt.

Förutom jobb har det mest varit chill på veckodagarna och lördagen är fest of doom. Någonstans har jag ett nästan lika hektiskt liv här som jag hade i Stockholm, skillnaden är att här ser jag inte det som något jobbigt. Att jag ibland jobbar 9-10 timmar om dagen utan lunch gör inget, dagarna känns verkligen så mycket längre! Jag prioriterar annorlunda och mer hälsosamt tror jag, för den delen. Jag har lärt mig om hur jag tänker och många andra också. På något sätt så har jag flyttat tillbaka till min gamla håla men är med om mitt livs äventyr! Det känns på något sätt så jävla kul utan att jag riktigt kan förklara det. Jag är glad att jag lämnade det en gång men kom tillbaka med nya ögon och ser ett annat liv!

 

Kommentera

Publiceras ej