BARA DÖDA FISKAR.

0kommentarer

Ska du lämna Stockholm? Va? Tänk på allt du går miste om.
Please. På riktigt.

Alla kommer till denna stan med stora förhoppningar, och visst det hade jag med och alla vill lyckas och göra något av sitt liv, visst, jag köper det med. Jag var själv där. När jag flyttade hit trodde jag att det var här mitt liv skulle vara, det var här jag ville vara och jag skulle aldrig lämna en så fantastisk stad. Men nu har man bott här och det har varit underbart. Men kom igen, det är i slutändan bara en stad, bara att det är Sveriges huvudstad. Behöver inte vara något märkvärdigt, men alla hypar upp det till skyarna.

Alla flyttar hit, någon måste då och då flytta härifrån också. En trend och jag har själv varit i trenden. Kan alltid säga att när jag var ung bodde jag i Stockholm. Men det är dags att se nya saker, för ska vi vara sånna nu så är det bara döda fiskar som går med strömmen.

Kommentera

Publiceras ej