SKIT I DE.

0kommentarer

I don't want hold you if you want to go, 
I'm not going to make you feel love if you don't 
I would rather learn what it feels like to burn 
than feel nothing at all 

Just nu är jag bara fruktansvärt trött. Lyssnar på Ron Pope, underbart! Sån musik kan man fan lyssna på när som helst. När man är glad, ledsen, trött eller pigg! Är helt besatt av min spotify så lyssnar in vart enda nytt album som poppar upp på "What's new". 

Frågan är hur lång tid det tar tills jag får en ny telefon.. Det har gått ett dygn, men vafaaaan. Denna är ju helt cp också, hakar upp sig och härjar. Jag hatar när elektronik härjar! Ska ta och lyssna vidare på min musik nu. Hade det inte varit för att det var tisdag och för att jag inte har vin så hade jag druckit vin. Ron Pope är perfekt vin-musik. Någon som är på?

Kommentera

Publiceras ej