PICK ME UP!

0kommentarer

Jag ska sluta klaga över att jag inte uppdaterar. Twitter har hänt i mitt liv och saker händer i mitt liv. Det positiva är att jag är väldigt glad och tar bilder som jag sen kan lägga upp här. Antar att det blir roligare för er att komma in här när det helt plötsligt hänt nmågot nytt och skit samma, läsarna består iallafall!

Så förutom Twitter-happening så har det varit en del långhelger och ja så sent som förra helgen hade jag inte så mycket tid över. Jag sov max fyra-fem timmar per natt. Det är hårt liv nu för tiden!

Har ju inte lagt upp någon veckans produkt. Tyvärr är jag inte så pass strukturerad längre.. Så vi tar Urban Moldin Paste för denna gången. 
Ett vax som är otroligt populärt bland killar. Det har en lätt konstistens, lätt att jobba ut i håret och en stadga på 6/10. Med andra ord har den tillräcklig stadga för att hålla frisyren på plats och blir inte som en hjälm. Pris 179:- Men eftersom mitt jobb är så awesome så betalar man bara 159:- hos mig! :)

Kommentera

Publiceras ej