HAPPENINGS.

0kommentarer

Långhelg. 
Ja, man kan väl inte säga så mycket mer än att det är så kul när det är långhelg och alla är lediga (förutom jag!). Även om jag inte är ledig så hindrar det inte mig från att gå ut bland folk. Men jag lovar, så myclet som jag sovit denna veckan efter.. Ja, jag kan ju säga att kroppen tar igen. 


På Kristi Flygare var jag på 7-rätters middag med Erica, Lucy och ett större sällskap. Maten var underbar på Opera Källaren och här har vi ju avslutet som var det godaste jag varit med om! Men det tror jag bilden kan berätta mer om!


Det bästa med hela helgen har ju varit vädret. Hela dagarna efter jobbet och när jag varit ledig har jag bara suttit ute. Inte så att jag gjort något speciellt men det har bara varit varmt. En kompis här med Simpsonsbruken på huvudet är ju bara grymt rolig. Bilden skickades till Helena. Hon älskar Simpsons och då tänkte jag att hon kanske tyckte pojken var söt med ;) Det svar jag fick var att jag var sötast, fjäsken på hög nivå! Haha.

Kommentera

Publiceras ej