What I have been up to lately.

0kommentarer

Flyttat. Det är vad jag har gjort på sistone.. Eller egentligen hela helgen mer eller mindre..
Okej i söndags.. Sen jag skrev sist jag har förberett mig mentalt för flytten. Vi kan väl säga så..

Så när var sista updaten? När jag blev spådd i koppen. Ett inlägg som är skrivet men inte publicerat än.. Måste fila på den så det är också något som kommer dyka upp snart tror jag. Fredag var mycket att hänga i julgran. Var ju med Helena en trevlig men lång kväll. Lördag däremot så var det fest. Malin fyllde år i torsdags så vi gjorde utgång på det. Vi gick ut till vad vi numera kallar för förbannelsestället (54:an). Varför? För det ballade ur, åter igen!

Söndag blev en lång och kämpig dag. Låg och sov till fyra och vaknade med tanken att jag borde ta tag i mitt liv. Flyttlasset skulle gå klockan 17, så det vara bara upp och hoppa och bära på saker i två timmar. Dog en aning på den vägen men vad gör det när man får trycka i dig en snabburgare från Daisys på hörnan. Den var inte som alla andra fina burgare i Stockholm, men den dög för en hungrig arbetare. Vi gjorde oss tillrätta och sen sov jag.. lääänge.

Tills.. jag vaknar klockan 10.00 av ett bråk utanför porten. Jag som trodde jag hade hamnat i en lugn idyll. Verkligheten kom illa kvickt tillbaka och man insåg att i Stockholm kan allt hända. Jag släppte det och gick och tog en lång dusch!
Åkte till stan, sprang alla mina ärenden och sen har jag som sagt hjälp Erica lägga i sina extensions. Hon blev fin som få och jag glömde ta efterbild för vi båda var rejält trötta..

Så nu sitter jag här och håller på och försöker vara överallt. Det går inte så bra.. Det gör det för det mesta aldrig för mig.. Tyvärr.

Kommentera

Publiceras ej