Sunday best.

0kommentarer

Söndag igen. Söndagar börjar bli mina favoritdagar, solen lyser nästan alltid och sällskapet på söndagar är för det mesta jättebra. Samtidigt är det första dagen på min helg och det går inte att klaga på.

Jag har tagit ett stort steg i mitt liv, jag har skaffat Twitter. Så nu ska jag gå runt och kvittra och vara glad hela dagarna.. Känner på mig att det kan bli lite mycket av det goda för min del snart. Vafan, kommer ju uppdatera överallt ju. Om du ändå känner för att följa mig ännu lite till kan du lägga till mig på twitter Oliveras_b.

Klockan är åtta, jag är pigg som en lärka.. Jag slötittar på OC.
Dagen har spenderats bra, promenad i solskenet och umgänge med Andreea. När man tänker efter är det så man vill minnas sina söndagar. Nu ska jag bara hitta något att göra. Börjar bli lite rastlös..

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej