Min dag - en kvinnas dag.

0kommentarer

Nu är jag sådär tråkig. Lägger upp bilder på typ mat.. Eller ja choklad, läppglans, hårolja och en dator. Hur jag fick det till mat vet jag inte. Bottom line är att jag själv stör mig på när folk lägger upp bilder på  mat typ "Detta äter jag nu" och så sitter jag själv här och lägger upp en bild och typ "kolla på mig vad jag har framför mig nu". Jag hoppas att det skänker dig som läsare någon form av glädje att se denna bilden för jag, ja jag blir ganska glad av denna bilden..



Notis. Chokladen som är en "Nyhet" enligt pressbyrån och har även därav ett överpris (tjugotvå kronor för 100gram - ( en liten parantes i en parantes, bara jag som typ trodde jag pratade knark när man sa ett pris och gram i samma mening?) galet jag vet!). Den må vara dyr men när en kvinna måste ha någon måste hon och since by the way jag inte fått några blommor eller någon form av manlig uppmärksamhet så tröstar jag mig själv med en allt för dyr chokladkaka. Tack killar, ni gör mig fattig nu också!

Notis2. Detta var ett överflummigt inlägg och jag slår vad om att någon skön typ kommer lägga en söt kommentar. Något annat hade varit konstigt då det är internationella kvinnodagen. Ni ska överösa mig med kärlek och om jag inte krävt det från någon av er förut gör jag det idag.

Notis3. Jag låter som Hitler.. Förlåt, det är denna förbannade dagen som gör att jag ballar ur.

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej