Inget intressant.

0kommentarer

Jag har märkt att när jag jobbar har jag inte mycket och skriva om. Det känns som det iallafall.. Igår skulle jag kunna lagt 10 inlägg till men idag känner jag mig helt blank. Som ett vitt papper, typ.

Igår gick jag och la mig tidigt (23.00)! Det kändes verkligen skönt och jag var utvilad! Ikväll ska jag bara hem och laga mat för nu är jag sjukt hungrig. Det var som jag sa igår, jag var inte sugen på mat idag efter den där feta buffén jag åt igår. Jag körde verkligen budgetvariant! Bröd och yoggi. Underskattat enligt mig..
Men ikväll ska jag lägga ner lite mer energi, jag ska också handla efter jobbet.. Kylskåpet är mindre fullt och jag tror att utemat är big no no för mig resten av månaden. Grymt jobbigt!

Ska snart börja dra mig hemåt. Mys!


Kommentera

Publiceras ej