Dagens sminkshopping.

0kommentarer

Jag hade kris i sminkväg och egentligen hade jag inte riktigt råd att lägga ut pengar men just när man är i ett sånt läge så dyker erbjudanden upp. Jag fick bita hårt i min tunna plåtplånbok och köpa det. Viktigt att komma ihåg, jag kommer ju ha det några månader så då har jag det ur världen. (Intalar mig själv till ett bättre samvete.. indeed.)


Övre raden från vänster. Cover All Mix (Make Up Store 275:- ), Microshadow Muffin (Make Up Store 140:- )
Nedre raden från vänster. Dream Matte Mousse 032 Golden (Maybelline 139:- ), WigWham (Isadora 75:- )

Väldigt nöjd med dagen. Efter min lilla shopping käkade jag ju buffé med Andreea. Jag tror inte jag vill äta mat på några dagar. Mådde fan illa hela vägen hem.. Man lär sig aldrig att man ska ta det lite chill när man är på buffe. Sängläge resten av kvällen..

Kommentera

Publiceras ej