Dagbok.

2kommentarer

Dålig skriftlig uppdatering jag vet. Dock är det bra bild uppdatering. NEJ! Jag kan inte ha både och för det skulle vara den perfekta bloggen. Detta är inte det. Man får antingen bilder eller text. Antingen eller.. Man kan inte både ha kakan och äta den, man kan inte.. jag försöker hitta liknande liknelser. Det var inte riktigt min grej upptäckte jag nu.

Har varit ledig i två dagar. Söndag-måndag som alla andra veckor. Rutinen är som vanligt. Hjulet rullar och hjärtat slår regelbundna slag (Liknelser kanske ändå var något för mig?). Hur som haver så var söndagen en lite av utvilnadsdag. Jag sov till klockan 12 sen var det bara att börja upp och vandra.. Söder till Östermalm blev det och det var bra skit. Sen krängde jag mat och godsaker hela dagen som jag inte gjort på väldigt många dagar. Ibland måste man kränga som tjej. Det hör till..

Idag måndag var det en tidig dag för mig. Klockan 7 var jag uppe och härjade. Frukostmöte stod på agendan klockan 8.30. Problemet var att när jag kom till Sturehof så fick jag reda på att mötet är den 19 april. En månad för tidig gick jag med en sur min och gjorde min egen frukost.. Cheesecake från gateau. Två sådana. Då tycker man synd om sig själv. Efter det lipade jag inte mycket mer över det utan tyckte att det var ganska bra att jag ändå kom upp och satt där i personalrummet, drack kaffe efter kaffe och pratade med byggkillarna. Vi spelar Pictionary på telefonerna mot varandra så det blev trevligt och så skrattade jag lite åt andras misär när vi kollade på Lyxfällan. Jag må ha varit ledig idag men dagen har verkligen spenderats på Östermalm och typ på jobbet. Inte alla som gör sånt på sin lediga dag..

Stan till Söder, söder till östermalm, pannkakor och en hårfärgning senare var jag åter på jobbet och väntade in att Malin skulle sluta. Vi bestämde att vi skulle städa lägenheten idag. Sagt och gjort och en laxbit senare sitter jag äntligen i soffan och kör typ trippel social förmåga. Facebook, bloggen och SMS. Något jag tror att bara tjejer kan fixa. Säger ni emot? Någon? 

Säkert missat något kul men det hör till. Kom ihåg, detta är inte den perfekta bloggen..

2 kommentarer

Max Power

20 Mar 2012 00:21

En kvinna som påstår att det bara är kvinnor som kan multitaska, har aldrig varit en man som har sex med en kvinna.

Olivera

20 Mar 2012 18:41

Vem är du Max Power. Träd fram i ljuset!

Kommentera

Publiceras ej