YOU'RE MY SECRET.

2kommentarer

Jobbet, klockan är 8. Orkar inte.

Sturegallerian har fått för sig att ha öppet från åtta på morgonen idag. Det roliga i det hela är att folket som passerar gallerian inte direkt har tid i morgonruset att shoppa och att butiken mittemot säkert glömt av denna viktiga dag för dom har iallafall inte öppnat än.

Ganska skönt att börja såhär tidigt, ska jag överväga kontorsjobb? 
Jag la mig fruktansvärt tidigt igår för tro det eller ej var jag ute och tränade igår. Jag sprang 47 min av 52. Känner mig helduktig och idag helt utmattad. Men peppad. Hela helgen ska vigas åt att träna! Jag vet att jag kan bli ganska manisk när jag väl kommit in något.

Jobbet. Slutar kl 17 på en fredag. Lyx!

2 kommentarer

Marran

15 Jun 2012 09:10

Gud vad duktig du var som var ute och sprang igår! Ja hade också tänkt ge mig ut men fastnade i soffan. Blir träning för mig idag i stället.

dite

15 Jun 2012 13:59

gjort något roligt nu i början av sommaren? :D

Kommentera

Publiceras ej