THAT KIND OF GIRL.

0kommentarer

Jag är en naturlig jägare men om du inte springer eller jagar tillbaka tappar jag intresset. Ingen vill väl springa efter någon utan man får ut något av det?
Jag anses i många lägen vara svår, men vad är svår? Är det när man inte släpper till så fort man träffar på en kille? Är man svår bara för man har självrespekt?

Kapabel till det mesta. Jag kan älska en person mer än mitt eget liv, men får jag ingenting tillbaka kan jag snabbt lägga det bakom mig och gå vidare. Kallas ibland för kall, men vad är kall? Är det när man försöker skydda sig själv mot svek och i mångas ögon tar allt med en klackspark?

Jag gör min egen lycka, mitt eget liv. För när det väl kommer till kritan är det bara jag själv som kan göra mitt eget liv till ett paradis.


Kommentera

Publiceras ej