SELF-ESTEEM.

0kommentarer


Självkänsla. Det är det allt handlar om i slutändan.
Just därför gör jag detta för min egen skull. 
Sedan Egoina började skriva krönikor för VR har jag börjat gilla hur hon tänker. Innan hade jag alltid haft lite svårt för henne. Hon drar nu upp om utseendefixering, vilket alltid är kul att läsa om. 
Alla kritiserar alla för att själva må lite bättre mer eller mindre. Jag är en person som tycker det typ är kul att kolla in människor, främst för att människor inspirerar så otroligt mycket och för att man kan snappa upp både ett och annat hos människor. Men ibland är man rentav elak!
Hon tar upp Blondinbellas bikinibild som fick hård kritik. Någonstans satte hon sig själv i skottlinjen. Men det hade hon gjort oavsett hon var tjock eller smal för att folk älskar att kritisera. Man är aldrig perfekt som människa och folk njuter av att trycka ner andra, det är bara ren fakta.

Det viktigaste är att man mår bra med sig själv. Visst kan man säkert vara tjock och lycklig, men man kan faktiskt också vara smal och må bra. Se upp med att kritisera andra. Det kan snabbt slå tillbaka.

Kommentera

Publiceras ej