LOTS OF LOVE.

6kommentarer

Så mycket kärlek ni ger!
Har börjat få upp besöksantalet igen och kommentarerna haglar in! Jättekul! Då betyder det arr jag gör något rätt! 

Stockholm har invaderats av ett ösregn som heter duga mitt i Summerburst-festivalen, men jag gråter inte över det. Dels för att jag inte ska till summerburst och sen så ska jag ta vilodag idag pga vädret faktiskt. Jag ska äta lax och ligga och kolla på film hela kvällen bara för att jag kan. Vill spara energi till imorgon så jag kan träna stenhårt! Ser ut som jag är ledig på måndag med, så ni vet precis vad jag kommer ha för mig dessa lediga dagar! Två gånger om dagen får det bli då!



Funderar på att lotta ut en liten goodiebag till er läsare. Hårprodukter såklart!
Vad tycker ni om det? ;)

6 kommentarer

† ELIN CECILIA

16 Jun 2012 15:51

tycker de låter bra!



och att vi gör ett bloglovinbyute så vi kan se när dom lottas ut ;)

Carro - en emo/scene bloggerska

16 Jun 2012 16:02

Skulle vara awesome om du lottade ut någon goodiebag ^^

Lust med Bloglovin byte? :) Kramisar Carro

Molly Bergström, UPPSALA

16 Jun 2012 16:56

Görs? :D

† ELIN CECILIA

16 Jun 2012 17:00

då följer jag dig nu din tur :) puss o krma!

LINNEA

16 Jun 2012 17:44

sv; tack så jätte mycket ! Kram



ja varför inte hihi

Anonym

16 Jun 2012 18:51

de gott det :)

Kommentera

Publiceras ej