LADURÉE.

0kommentarer

Egentligen vill jag väl inte prata om kakorna som finns där utan mest om att min kollega är frälst i deras kakor (me on the other hand har inte ens rört!). Tycker väl inte jag passar in bland alla dessa latte- och kakbloggar som finns här på blogg.se. Och jag tänker absolut inte bli en heller. Glöm det!
Tycker butiken verkar vara mysig och påsarna är grymt fina! Men detta är väl för att peppa mig lite ytterligare. Längtar till ikväll så jag får träna lite! Ska handla massa god mat som jag kan fylla på min energi med! 

Har haft lyx idag och äntligen fått göra mina naglar hos Lorina! Det känns alltid lika skönt och fräscht! Ska göra OPI-behandling innan jag drar på semester, ett skydd så att naglarna håller sig bättre! Längtar till min semester, men först. RIPPA!

Kommentera

Publiceras ej