IN YOUR FACE!

1kommentarer

Så idag har jag nu tränat två gånger idag. Jag är riktigt trött så ska nog sova snart tror jag. 
Har ätit god lax och även ätit lite pasta för att Tom som jobbar på mitt jobb (och är föredetta PT och bodybuilder) sa att jag med fördel kunde göra det idag. Det är så kul att ha kunnigt folk runtomkring sig!

Dock är allt detta med kost så jäkla mytomspunnet och alla har sina egna tips och idéer. Men det mest störiga är när folk måste försöka övertyga mig om hur jag borde träna/äta. Jag känner trots allt min kropp bäst och vet hur och när jag ska äta för att må så bra som möjligt. Tyvärr är jag en av säkert typ noll som inte kan eller tycker om att äta 8 gånger om dagen. Men låt mig äta mina två gånger, mina resultat ger iallafall mer än era (helt klart bevisat)! Folk som förstår sig på kost och motion ska man lyssna på. Inte nån liten småmullig otränad brud som bara har hört att man måste äta på ett visst sätt, pilla navel och resten händer av sig själv.

Word.

1 kommentarer

Linnéa

15 Jun 2012 21:44

Åååå, jag håller fullkomligt med om att man måste hitta sitt eget sätt att äta. Precis som att man vet vad man får ont i magen av vet man vad som är bra för en att äta. Jag skall plugga kost för träning till hösten, förhoppningsvis kommer jag in, och det skall bli hur kul som helst.

Kommentera

Publiceras ej