I HELA MITT LIV.

0kommentarer

Här är jag. Mitt uppe i mitt liv. Jag är precis där jag vill vara på denna jorden och antar att inte många människor uppskattar det dom har så som jag faktiskt gör. 

När jag var liten var allt jag ville att fly från den lilla småstaden och bo någonstans, långt ifrån alla andra för jag trodde det var bättre. Bättre på så sätt är det inte, utan det är bara annorlunda. Livet i Stockholm skiljer sig så mycket från min by. Varje dag får jag uppleva dessa olikheter och jag tycker det är jätteroligt. Jag får berätta för människor hur det funkar i dom smålänska skogarana och dom blir häpna. Det är nästan som att jag är från ett annat land.

Jag är så glad att jag lyckats göra det som jag drömde om när jag var liten. Jag står på mina egna ben, jag är lycklig och har ett rikt liv på många sätt. Jag har hittat det jag sökt efter på första försöket och jag är otroligt stolt över mig själv för mina egna insatser.

Jag saknar min barndomsby varje dag. Men det kanske har med åldern att göra, vad vet jag.

Så tar vi den här härliga låten som alla redan säkert hatar.

Kommentera

Publiceras ej