GAIN!

0kommentarer



Rippad. Tror alla i min omgivning vet om att inför Serbien och Rumänien så ska jag bli riktigt fit!
Igår när jag var och shoppade så satt alla kläder perfekt och jag tog på mig saker som jag inte skulle gjort för två veckor sen. Kalla mig galen, för det är precis vad folk gör, men jag mår sjukt mycket bättre nu när jag går på min superdiet. Men ta det lugnt, på midsommar när jag är hemma vet alla hur det kommer gå för mig och att detta egentligen är lite av en period. Men det förändrar inte min syn på saker. Känslan av att kunna ta på sig något och inte känna sig som ett hus slår allt. Sen kan både killar och tjejer säga vad dom vill om att hull är mysigt, att man kan vara tjock och lycklig osv. Jag vet med mig att jag inte på något sätt är överviktig men det viktigaste för mig är att jag ska vara nöjd med min kropp. Det är trots allt jag som tittar på mig själv, varje dag!

Kommentera

Publiceras ej