DAGEN FÖRE.

3kommentarer

Gissa vad det är för dag imorgon...
Min födelsedag!!! :) Gud så rolig.

Förstår ni vad jag längtar?!
Imorgon kommer vara en fullbokad dag och då kommer den gå fort och det kommer bli en helsjuk dag dessutom! Sen sitter jag äntligen på tåget hem. Jag blir väldigt hemkär när dagarna börjar närma sig. Nu är det egentligen bara tre arbetsdagar kvar till semester. Först blir det långhelg sen två dagars jobb och sen blir det äntligen två veckors semester! 

Pratade lite med min lilla Hélena igår och man kan ju inte annat än bli lycklig! Vi kommer untza upp hela balkan!

Intar sängen nu.. Riktigt skönt! Har tränat hårt idag och är riktigt mör i kroppen. Precis så som det ska vara!




3 kommentarer

elsa

21 Jun 2012 00:49

lånad bildQ:D

Maria - FOTO & INSPIRATION

21 Jun 2012 09:15

Söt blogg du har :D Och GRATTIS :D Bloglovin byte? KRAM

Maria - FOTO & INSPIRATION

21 Jun 2012 09:15

Söt blogg du har :D Och GRATTIS :D Bloglovin byte? KRAM

Kommentera

Publiceras ej