Veckans produkt v.4

0kommentarer

Förra veckan fick ni ingen veckans produkt, jag ber om ursäkt för det. Men förra veckan var en magisk vecka. För att vara januari var det helt fullt, hela dagarna. Så nu får en veckans produkt för två veckor istället, hoppas det känns okej ändå!

image description

Så denna veckan har vi ett shampo för torr hårbotten, samt hårbotten problem. Den riktar in sig på alla typer av hårbottenproblem såsom mjäll, psoriasis, seborré och barnskorv. Hårbotten är en viktig del av huvudet även om man inte ser den som övriga huden och såhär års kan botten bli lite hursom helst. Har du problem med väldigt torr botten funkar detta schampo också. Bra PH-värde och väl återfuktande. Pris 169:-



Lite kul är att denna låten spelas hela dagarna på radion här på jobbet. Remedy med J-son och Salem al Fakir. Varje gång jag hör "Take it to the top of the world, take it to the top of the world. I was lost in the dark no body hearing me, now im up in the sky I found my remedy." Då tänker jag på detta schampot! Jag kommer aldrig bli frisk från min arbetsskada! haha.

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej