Vad ska man göra på en lördag?

1kommentarer

Godmorgon kära läsare. Fina är ni idag :)

Då var det lördag igen och här står man och försöker knåpa ihop ett bra inlägg. Igår blev en lugn kväll, det var jätteskönt! Käkade en massa bullar och drack en massa saft. Så det var avslappning på hög nivå. Det  resulterade i en pigg Olivera på morgonen. Hönni, jag snoozade inte ens utan låg vaken och myste i sängen från klockan 7. Sådana morgonar borde man ha lite oftare. Verkligen.

Idag jobbar jag till 17, sen blir det hem för uppfräschning. Ikväll väntar god mat, kanske bowling och förhoppningsvis trevligt sällskap. Ja jag ska ut och ha det trevligt med en kompis. Skönt när man är ledig imon. Ni vet ju hur mina planer snabbt kan ändras. Tänk om det blir Solnagrillen även inatt. Vilka magnifika burgare dom har där! Isåfall ska jag till att införa stammispris med burgarkillarna.

Så, nu ska man bara ta och jobba lite också så är halva dagen avklarad sen.


♥ Olivera

1 kommentarer

ENDENISE - Tävlingar igång ♥

14 Jan 2012 12:59

sv: Det har jag inte märkt något av. Har mjölk både i kaffe och te så det kanske är därför :)

Kommentera

Publiceras ej