Att rymma iväg en vacker dag.

0kommentarer

En måndagskväll helt i sin ordning.
Efter att ha kollat på Water for elephants igen så kan jag inte annat än tycka att kärleken är ganska fin ändå. Men verkligneheten om att en kille ska be en hoppa med honom från ett tåg och rymma från allt känns väldigt långt borta. Det är nackdelen med film, det händer aldrig i verklignheten. Synd.

Så välkommen till min värld. Eller rättare sagt skåp. Här har vi mannen jag väntar på som i min, ibland lite väl trista vardag, tar iväg mig på äventyr. Jag har honom när jag behöver honom som mest, på jobbet. Har jag en tråkig stund öppnar jag skåpet och får en rolig känsla i kroppen. 
Så någon gång hoppas jag att jag träffar honom på ett tåg och han ber mig att hoppa ifrån det med honom och rymma till ett paradis!




"Det är något som fattas i mitt liv. Känner mig otillfredställd... Snälla.. Prata med mig!!"

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej