Tisdag.

1kommentarer

Tidag och verkligneheten har åter infunnit sig.
Tycker det är ganska otroligt vilka olika världar man kan leva i från dag till dag, för mig är det mer skillnad på helger och vardag än vad det är på natt och dag känns det som.
Väldigt skönt på sitt sätt att vara tillbaka till vardagen. Då min vardag idag har lute tempo njuter jag av denna dagen och tror den kommer erbjuda mycket roliga människor. Jag lyckas alltid med att få roliga kunder hos mig.

För övrigt ska jag ta det lugnt denna veckan. I helgen väntas finbesök av mamma och jag behöver hålla i pengarna nu. Mycket roliga grejer ska jag ju hitta på med henne.. Mys!

Lunch om en stund. Så ska nog ta och skriva en rad lite senare: Har fått roliga leveranser här på jobbet! Och som sagt, Matrix-Peter, vi älskar dig! Han vet hur man skämmer bort två brudar!


♥ Olivera

1 kommentarer

emma

17 Jan 2012 14:19

Hejsan ! :) jag har en smink/skönhetsblogg så om du är intresserad av smink och andra shönhetstips så kika gärna in :)

Ha en bra dag, kram! :)

Kommentera

Publiceras ej