Mys på en helt annan nivå.

1kommentarer

Väntar på att dagen ska ta slut. Kan bli långa timmar!
Ikväll ska jag faktiskt bara ta det lugnt med Malin hemma. Känner att ekonomin inte riktigt vill som jag vill och därför kommer jag dra till systemet, köpa en fin box som jag och Malin ska dricka av ikväll. Mysdricka och inget annat. För när jag kommer hem ska jag äta mig ett paket nudlar, tvätta mitt hår och sen chilla en bit. Jobbdag imorgon också så man får väl tänka lite på det också.. Hade gärna gått ut och hittat på något, men som det ser ut nu så kommer hela helgen vara full av bravader ändå.

Så ja, man får ta det lite lugnt. Som sagt sa jag så kvällen änras väldigt mycket. Men tror att jag kommer köra stenhårt på mysfaktorn ikväll. Kommer även erbjuda ett inspirationsinlägg här framöver med lite frisyrer. :) Men snart tar även jag helg!

♥ Olivera

1 kommentarer

Eva

13 Jan 2012 19:52

Tack så mycket :) Trevlig myskväll!

Kommentera

Publiceras ej