Sugen på frukt.

0kommentarer

Buffen igår satte sina spår. Är inte speciellt hungrig idag mest bara törstig. Men så mycket mat som man åt till ett glas cola är ju ofattbart. Som singel äter man ju kanske inte som man gör hos mamma eller som i ett förhållande. Har jag rätt? Faktum är att jag bara äter tills jag är mätt och man tänker ekonomiskt. En frossare som jag som älskar mat hade det ju bra igår på buffen. Hade ju nästan sparat mig inför detta. Lär jag väl få skit för att jag typ gör som jag gör men vet ni va...

Idag är jag då som sagt inte speciellt hungrig (undra varför!!) men jag måste ju äta lunch! Tog det sista brödet jag har hemma sen ska jag gå ner till t-jarlen (typ ica) och handla massor med frukt! Är riktigt sugen på det. Borde handla snart med, men tänkte jag drar en storhandling på måndag faktiskt.

Väntar in avbyte här av Malin så jag kan gå och kolla på tv och äta min frukt! Ska stirra lite på Gordon Ramsy också. Fin skit..

 

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej