Sebastian - What's next?

2kommentarer

Älskar inte ni också tester?
Jag har ju haft Sebastians produkter förut, men det är något speciellt med tester. Små, söta och perfekta när man ska iväg och resa. Kan ge er en hint om vad veckans produkt kommer bestå av! Jajamen, något från sebastians sortiment!

Dagen har varit som så att det har funnits en del och göra. Högre tempo än igår, men roligt har det varit! Har haft kunder och en del säljarmöten och Matrix-Peter fick vi reda på idag att han ska sluta och återgå till mediabranchen. Helt klart en av dom bästa säljarna och det känns nästan lite sorgligt att han ska sluta. Förhoppningsvis kommer den nya vara lika trevlig! Så puss på Matrix-Peter och tack för allt. Speciellt för alla fina produkter. Han är nämligen väldigt bra på att skämma bort oss här lite extra mycket! :)

Inte allt för lång tid kvar sen blir det mat för hela slanten. Mongolisk buffe kommer det bli och det kommer bli gott! Tills nu var jag inte speciellt hungrig. Men bara jag tänkte på det kände magen av det. Det är något med när jag pratar om mat. Blir alltid så jäkla hungrig!




♥ Olivera

2 kommentarer

Nathalie

11 Jan 2012 18:52

Åh olly! Skicka över lite till mig ;) behöver när jag ska till diö nästa vecka :P

Olivera

11 Jan 2012 23:24

Kom inom salongen så kan jag absolut skicka med dig prover! :)

Kommentera

Publiceras ej