Protein/keratin från Paul Mitchell.

2kommentarer

Onsdag och idag slutar jag lite tidigare, det är verkligen fint det! Ser ut att bli en skön dag minst sagt!

Paul Mitchell-säljaren var precis och spred glädje som bara han kan. Generös som få också! Så nu ska vi introducera den svarta serien i Paul Mitchell. Det är deras keratin/protein-behandling som man börjar göra på salong och sen underhåller hemma. En rekomendation att göra varje gång man klipper sig skulle jag säga då man hela tiden bygger upp håret varje gång.


En behandling kommer kosta ca 400:- och håller ca två-tre månader.
Keratin är en naturlig byggsten i håret och som försvinner varje dag bara från yttre påfrestningar medans protein är det som försvinner av mer kemiska behandlingar. Idag har dom flesta behandlat hår och därför är denna behandlingen mer eller mindre anpassad till alla typer av hår.

Är du intresserad? Hör av dig till mig. Du kommer inte ångra dig och ditt hår kommer tacka dig!

♥ Olivera

2 kommentarer

chatarina

31 Jan 2012 19:20

hej!



Jag är intresserad! Mitt hår är ju som sagt så slitet. trodde det kostade mer än 400kr. När har du tid? gärna helg då jag inte jobbar :D



kram

Olivera

01 Feb 2012 07:00

Hor av dig till min facebook. Ar utomlands nu och art tillbaka pa jobbet 14 feb!

Mvh Olivera

Kommentera

Publiceras ej