Något om gårdagen.

0kommentarer

Ja jäklar vilken kväll det blev!
Vart ska man börja? Jag ska först och främst ge all kärlek till mitt sällskap. För min del var det ett nytt sådant men jag tror att hela Stockholm hörde klicket. Smålandsdomninering på hög nivå och det är då det känns så äkta. När vi alla sitter där och har olika bred smålänska och går igenom i princip hela registret av samtalsämnen.

Utgång, hemgång, ni vet hur dela den där ramsan går. Trevlig liten avslutning på denna helg och framförallt innan min resa. Känns att man haft en hysat hård vecka, men det var det värt!


Det är den enda bilden jag hittar från festen som Malin tog inne på toaletten. Kanske var toarullen slut och hon ville arkivera detta historiska ögonblick eller så tyckte hon boken var intressant. Grejen var att jag tänkte detsamma när jag såg den :)

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej