Min lediga måndag.

0kommentarer

Denna måndag har varit lika skön som alla måndagar är.
Jag har ju alltid helg söndag-måndag och det ger utrymme till en hel del saker som man annars inte kan göra på helgerna. Idag skulle jag tvätta hade jag tänkt. Efter kinabuffe med en kompis hade jag kommit hem med mitt nyinköpta tvättmedel och gick neråt tvättstugan. Jag öppnar dörren och maskinerna rullar för fullt. "Någon har tagit min tvättid", tänkte jag. Jag kollade på tvättavlan och insåg att vi hade tvättid igår.
Fuck tänkte jag bara då.

Så här sitter jag med skitiga kläder och får vänta tills på söndag med att tvätta kläderna. Jaja, då har man anledning till att använda allt också! :)

Har trots allt gjort en del bra skit idag också. Har hämtat min kära dator och kan umgås med den ikväll. Since mitt internet inte är det snabbaste jorden skådad så kommer jag antagligen sitta här en hel del kvällar och prata massa skit om saker och ting.
Nu tänkte jag ta och lyssna lite på musik. Och inte vilken musik som helst. Death Cab for Cutie it is!

Lyssna på Death Cab for Cutie.
♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej