Marry the night.

1kommentarer

En timme kvar.
Jobbet har varit lugnt idag, men vad kan man förvänta sig såhär efter jul och nyår? Folk har bränt sina sista pengar och väntar febrilt på nästa lön. Att man så enkelt vet en sån sak är för att man själv sitter i samma position. Prioritering just nu är mat och en resa i slutet av januari. Och den resan är ner till Rumänien och tro mig det är inte bara nöje. Saker och ting måste göras nu annars blir det aldrig av, min tid där är kommen. Tre allt för långa år har gått utan att jag satt min fot där och jag är frustrerad att jag inte bara tagit tag i det tidigare.

Även om dagen varit lugn har den varit skön. Jag har kunnat göra saker och ting i min egna takt och sluppit stressa som både jul och nyår var fullspäckat med. Börjat med en storstädning här på salongen som jag och Malin ska fortsätta med imorgon och även begrundat nyårsfirandet. Det kan varit bland det roligaste jag varit med om på länge. Så mycket skratt och inga tårar på hela kvällen. Kan det bli mycket bättre? När alla bara är lyckliga och glada blir jag likaså. Att bara få dansa av sig och plocka in ett och annat villebråd gjorde att jag och Malin skrattade hela natten lång.
"Tills det ljusnar min vän."

♥ Olivera

1 kommentarer

Tung Kille 23

03 Jan 2012 19:07

Haha, "plocka in ett och annat villebråd", haha!:D

Kommentera

Publiceras ej