Människor hemifrån.

2kommentarer

Lyckan som uppstår när en person säger att den läser min blogg för att följa mitt liv. Är ju inte hemma så ofta. Det bästa av allt är att det än så länge är två killar som förklarat sin trohet till bloggen. Killar, älmhultare som aldrig läser bloggar men läser min. Är djupt hedrad och tackar för att ni följer mig. Det värmer verkligen!

Förra gången var det Linus som sa till mig att bloggen är bra skit. Denna gången är det Victor. En framrotad bild från -08 och tro mig, denna är snäll! Ville egentligen ha bilden med en kungakrona han bar runt -07 men den har tyvärr förlorats under årens tunga gång. Han har som många andra präglat min ungdom på många sätt och det är sånna som han som gör att man börja gräva i fotoarkiven på datorn. Det är då man hittar stunder man har glömt bort och bilder som är historia. 



Det jag önskar mig av folk hemma är att behandla mig som den brud ni en gång kände. Att fråga hur det är i Stockholm? Det spelar egentligen ingen roll, för ni vet att det är bra här. Prata om något annat med mig. Prata om saker som du undrar, på riktigt. Tro mig jag har inte förändrats!
Så, någon mer som känner sig manad för att berätta om sin trohet för bloggen? Om du är älmhultare vet du att en bild av dig finns i mina arkiv.

♥ Olivera


2 kommentarer

Emmi

20 Jan 2012 22:46

Jag kikar också in här då och då, för att följa dig och vad som händer och sker i ditt liv! =) Jag är visserligen inte älmhultare, men det skulle inte förvåna mig om jag dyker upp lite här och där ändå i det dära arkivet ;) Sköt om dig! Kram

Olivera

21 Jan 2012 09:54

Vad kul! Då ska jag se till att skriva ett liten text till dig också :) Du finns ju på många ställen i arkivet. Kan ta ett tag att gå igenom alla bilder ju! Kram!

Kommentera

Publiceras ej