Inget annat än succé.

0kommentarer

Planer ändras tusen gånger om.
Som vanligt är jag väldigt dålig på att bjuda på festbilder. Ska höra med Malin om hon lyckades knäppa något. Jag vet dock att jag har en episk video på Marcus och Anders, vilket jag ska försöka knåpa på hur jag ska få in här på ett smidigt sätt. Råd mottages!

Kvällen började hos en bekant och en nyfunnen vän. På vägen in till stan föddes denna episka film jag inte kan sluta prata om och jag och Malin styrde vår kosa till inte allt för okända marker. Vi gick faktiskt till Oxid som vi gjort så många gånger förut. En kväll späckad med musik, normalt dansande människor, Kissie som satt och drack drink och mycket trevligt folk som man bytte ord med.

Klimax nr 2 var när vi skulle gå hem och man fick köpa sig en 90grams burgare och cola för ynka 51 kronor på Solna Grillen, även då hittade jag nyfunna vänner både i verkligheten och på facebook genom Marcus. Energin från personerna man kan stöta på är magisk och det kan avgöra en hel kväll.

Sammanfattningsvis kan jag säga att kvällen igår var så långt ifrån planerad man kan komma, ändå slutade den i succé. Det kan inte annat än göra det!

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej