Heja lördag!

0kommentarer

Godmorgon kära ni!
Hönni, snart är det helg för min del. Det ska bli skönt med tanke på min lilla förkylning. Men, icke att förglömma är att jag mår tusen gånger bättre nu. Näsan rinner lite och jag knarkar te för det mesta så halsen har äntligen gett med sig. Har sovit gott inatt även om det inte var många timmar..

Idag kommer det säkert bli en bra dag, känner det på mig. Men måste poängtera en sak. Kolla på bilden, visst är det något som saknas...?



Jag säger ju det! Volymen i håret!
Gah jag blir nästan lite galen när det är såhär platt! Men har toupering och hårsprayförbud nu idag för min hårbotten mår inte bra alltså! Det kan göra typ ont där jag touperar som mest och jag är så sjukt torr för jag använder ju hårspray en del. Kom ihåg att toupera och använda hårspray gör jag varje dag, dag ut och dag in. Gör du det någon gång ibland så är det lugnt sålänge hårbotten inte säger ifrån :)
Känns ganska tungt, halva jag försvann ju. Det är inte någon läkare eller så som sagt det men jag och Malin har ställt diagnosen själva. Jag är en riktig torris i hårbotten och har alltid varit. Så kommer vinterkyla och hårspray på det. Matematiken är enkel i detta fallet..
Dock! Jag gillar mitt lövhalsband. Fick den i en goodiebag sist vi var på even :)

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej