Fredagkväll.

0kommentarer

Att för en gång skull faktiskt bara ta det lugnt en fredagskväll är ju bara för skönt!
Har lyxat tillvaron med lite lyxnudlar och bröd från Gateau (ja, jag gillar att äta bröd och bullar därifrån!). Imorgon kommer äntligen mamma. Ska bli rena rama myset hela helgen. Kommer avslöja för er vad vi ska hitta på, men inte än ;) Vill ju inte att någon ska kunna skvallra för henne ju. Bilder kommer ni absolut att få och jag ska försöka vara så duktig jag bara kan med att uppdatera!

En dag som var helt fullspäckad! Har haft folieslingor of doom. Ni har ju på min förra uppdatering Mette som vart och gjorde slingor hos mig. Sista tiden hade jag en kollega från en annan butik i gallerian som kom och skulle ljusa till sig. Det blev ju en helt underbar färg! Uppdatering på hennes färg kommer imorgon. För nu ska jag ta min förkylda kropp och krypa ner lite halft till kojs. Tv3 Play får det nog bli.

Godnatt mina älskade läsare!
♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej