En tisdag så underbar som denna.

1kommentarer

En skön tisdag. En tisdag med ett tempo som passar mig. Trevligt folk och härlig energi kretsar kring mig. Morgonens trötthet efter en natt med lite för lite sömn är något jag inte bryr mig om bara för det. Och så skall dagen forsätta se ut har jag bestämt mig för. Ser lite extra fram emot ikväll då jag bara ska ta en dusch, laga mig god mat och titta på Tv3 Play. Är sjukt sugen på det! Kanske köpa med mig något gott hem som jag kan knapra på till det :)

Väntar i övrigt på kund så mycket mer spännande än så är det inte. Blev sjukt sugen att kolla på denna filmen. Vem vill se Shark vs Eagle med mig? En film som är lite för konstig för den normala människan och tar några gångers tittande att förstå sig  på. Vet hur det var första gången jag kollade på den, fattade inget! Vem känner sig manad?



♥ Olivera

1 kommentarer

BEAUTY TOOLS

10 Jan 2012 17:35

Sv: Tack så jättemycket! Ha det bra :)

Kommentera

Publiceras ej