Efter frukostmötet.

0kommentarer

Härligt det var med lite frukost! Är nuförtiden inte en frukostmänniska alls utan stiger upp och går till jobbet och tar en kaffe på jobbet. Åsikterna är oändliga om det, anser att jag ändå mår bra, tack som frågar!

Nu har jag varit inne på Sturehof också. Gäller ju att passa på då man inte ens har råd att andas där inne i vanliga fall. Det var världsgoda frallor och mycket trevlig information. Första gången för mig så jag var väldigt passiv och läste av mina medspelare. Tycker själv att det gick väldigt bra!

En lite lugnare dag ser det ut som nu när jag tar en överblick på mitt schema. Dock ska man aldrig ropa hej! Och vet ni en till sak? Jag ska börja plugga! Jajamen, är trött på att bara gå till jobbet och gå hem. Jag ska försöka mig på ett distansplugg på lite sådär halvseriös nivå kombinerat med jobbet. Behöver lite nytt.. Sen får vi se hur det går. Intresseanmälningar är skickade lite här och där!

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej