Dag 1.

0kommentarer

Ja men gott folk. Nu ar jag har! Borjade min resa i Stockholm klockan 7 pa morgonen och var framme har ca 15. Resan gick som smort och jag sov mestadels av resan. Vad rolig det var att traffa alla har i Timisoara! Har bor bara nagra fa av mina kusiner och det ar alltid lika trevligt att vara har. Hangde hela kvallen med dom och det ar minst sagt en upplevelse. Dom ar killar och killar har e absolut inte som killar i Sverige. Harda som stryk ar dom och ja manliga, skulle dom sjalva saga, ar deras mellannamn.
Idag ska jag vid klockan 15 aka tag i 16 timmar over till Iasi dar storre delen av min mammas slakt bor. Morfar, mostrar och morbroder ar det som star pa schemat. Jag kommer inte kunna ha nagot internet forrens imorgon och det kanns lite jobbigt.. Sa imorgon nagongang under kvallen hoppas jag kunna bjuda pa lite bilder ocksa. Igar fanns inte sa mkt att ta bilder pa.

Detta ar verkligen en helt annan varld. Mentaliteten som finns har finns ingenstans i Sverige. Som killar ser pa tjejer, speciellt i denna aldern, ar helt sjukt. Tjejer ar hoes, killar gor vad dom vill. Jag blir samtidigt forbanntd, samtidigt facinerad da detta ar en helt annan varld! Tur man har en kompisrelation med killarna har och inte bor har och skulle ses som en annan hoe.

Sa ja nu ska jag ga och borja fixa det sista innan vi ska aka och tror jag ska hinna sola ocksa innan vi aker. Har ska tydligen 9 minuter racka gott och val!

Ha det sa bra sa ska jag se till att fixa nagot riktigt smaskigt!
♥Olivera

Kommentera

Publiceras ej