Borde ta fler kort.

0kommentarer

En lugn för handlarna i Sturegallerian. En hektiskt dag för mig då alla vill fixa håret just precis idag! Helt otroligt mycket att göra men det är jättekul! När det är så älskar jag verkligen mitt jobb.
Tråkigt att jag inte tänkte på att ta kort på min färgkund jag hade precis. En dam med vit utväxt och ganska guldiga längder. La 8M+8Gw i Deam-Age-serien i botten och lite slingor i överhåret i färgen 8Mm+8Mg. Hon blev jättefin och fick en lite mörkare nyans plus att den såg lite mer askig ut. Måste fasen bli bättre på att ta kort på mina fina kreationer!

Hon blev så nöjd att hon dricksade med 100kr, jag blev nöjd för nu kan jag gå och köpa mig en matbit! Eller något annat viktigt.
Snart kund igen. Så jag ska ta och lämna mina klämmor som jag jämt har på ärmen. Det är förargligt när jag tar med dom hem för då står jag här utan på jobbet.

Ikväll blir det att beställa från Elf! Smink. Gud är i desperat behov. Lägger upp vad jag beställde ikväll :)



♥ Olivera

 

Kommentera

Publiceras ej