Äntligen fick jag mina leggings!

0kommentarer

Hönni, kan ni förstå att jag har suttit här hela dagen i princip. Känns som äldre dar när man i princip bodde på MSN och på den tiden alla var så sociala med varandra.

Kommer ni ihåg när jag beställde leggins med typ mönster och så? Jag har nu efter en månad fått dom. Dom var sjukt fula vid första anblick plus att jag inte alls fick dom jag ville ha. Men jag fick två av dessa iallafall.. Om inte annat kan man ha dom hemma när man myser. Det värsta är att dom nästan blir finare och finare ju mer man kollar på dom. Jäkla ögon som jämt ska vänja sig!






Eftersom jag inte har väldigt mycket att göra just nu kan vi ju prata lite produkter. Idag körde jag med Malins schampo (ni kan ju tänka er hur mycket produkter vi har nu när vi också bor med varandra!). Schampo och balsam från allas vår favorit (iallafall min) Paul Mitchell. En återuppbyggande serie som är jättebra till färgade och blekta hår. Malin har sen innan inte riktigt diggat dom, men jag tyckte om dom väldigt mycket. På mitt lite tjockare hår reder det ut jättebra!
Såklart måsta man ha inpackning och då tog jag bara en färinpackning från Matrix som är min extra lilla favorit just nu eftersom den reder ut så bra! För mig är det jätteviktigt att det reder ut ordentligt.
Pris schampo 200:- , balsam 230:-, inpackning 149:-

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej