After work.

0kommentarer

Varje torsdag efter löning är det After Work här på jobbet. En liten härlig trend som livar upp varje månad lite extra. Ren fakta är ju att första veckorna på månaden är dom mest partyrelaterade veckorna. Sista veckan är den lugnaste, håller ni inte med?

Efter kanske typ 5,5 timmars sömn inatt så är jag ändå rätt alert. Det var grymt skönt att sova, men ibland hittar man ett såntdär litet korn på internet ma bara inte kan släppa och det resulterar i lite för sena nätter. Men jag gråter inte över det utan tar mig an denna dagen också. Och vilken dag det är!

Känner mig lite rebellisk idag, jag har ingen matlåda.  Det får bli en härlig submarine från Sandy's och en massa häligt tvtittande i personalrummet. När vädret ändå är så grått och trist så orkar man ändå inte gå ut, solen är tyvärr inte framme allt för ofta i detta avlånga land vi kallar Sverige.

 

image description
Så nu ska jag ta och sluta stirra på Maroccan Oil flaskan. Jag ska göra som man så troget ska göra med innehållet. Jag tar en klick i torrt hår för att konditionera det. Så som man ska göra, varje dag.


♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej