Veckans produkt v.7

0kommentarer

När jag kom hem igår kände jag verkligen att mitt hår var grymt torrt och fnasigt. Vattnet i Rumänien är helt annorlunda och sen tog väl klimatet där typ död på mitt hår så då tog jag mig en rejäl fuktkur!

Med andra ord använde jag Matrix Aqua-Immersion Créme mask. Kan användas som inpackningsbalsam men jag själv föredrar att ändå använda balsam efter. Reder ut riktigt bra och håret blir grymt återfuktat och mjukt. Perfekt till lite tjockare hår som är torra eller om du är ute efter ett riktigt lent resultat som lite finare hår får.

 


Pris 175:-

Perfekt för dig som letar efter produkter utan parabener och silikoner. Innehåller vårdande Aloe Vera. Grymt prisvärd produkt och ingår i Biolagé-serien vilket står för ultimat vård.

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej