Underbar söndag.

0kommentarer

Knappt..
Det är inte alls kul idag. Som tur är har jag lite kunder här på jobbet så tiden rullar på lite mer eller så. Men igår skulle jag ha en lugn kväll. Jag hade till och med köpt godis, kollat på en film och tvättat av mig sminket när en kompis som jag inte träffat på säkert tre år skriver på sin status att han är i Stockholm och ska ut. såklart blir det att jag sminkar mig lite lätt och sätter mig på tuben in oot Medborgarplatsen.
Jätteroligt att träffa han igen och det om något var spontant. Det är som bäst då!

Idag är det som väntat inte jättekul men det går ändå. Jag mår bättre (?) än igår så kanske har förkylningen släppt? Ja ikväll ska jag iallafall inte göra mycket så jag får vila idag och imorgon. Jobbar ju bara till 17, det är överkomligt. Det jbbiga med att jobba en söndag är just det, att det är söndag!

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej