Tar snart helg!

0kommentarer

Mina fina läsare, snart går jag på helg. Även om jag jobbar imorgon så tynger det inte mig. Jag kommer ha det helt fullbokat och dagen kommer flyga förbi. Den stora frågan vet jag är nu om jag ska ut? Nej det ska jag inte. Jag ska absolut hitta på något ikväll men inte gå ut och festa. Det ser ut som det blir ut och äta såhär på löningsfredagen! Det är riktigt härligt även om denna månadens lön kändes mindre fin i fickan.. Men man ska ju inte klaga, jag får ju lön iallafall! :)

Vet att jag varit dålig på att uppdatera idag men har verkligen haft mina tankar på annat håll och jag spricker av förväntningar nu och upprymdhet. Mamma - vi har så mycket att prata om. (Vet att hon läser detta!) Positiva saker ska hända, som sagt. Nu ska alla saker tas tag i, på riktigt.

Men innan det säger jag ha en god kväll så kanske jag drar någon mobilbloggning senare ikväll! :)

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej