Sammanfattningsvis.

0kommentarer

16 timmar pa taget avklarat. Det gick faktiskt bra trots att inte toaletterna funkade som dom ska. Inget som ar ovanligt egentligen.


Tofflor ar nagot man blir tvungen att anvanda. Samt kla sig ordentligt. Det har varit en riktigt bitande kyla har. Jag som ar van att vara har pa sommaren..


Mitt kusinbarn! Hur sot som helt men man tycker synd om henne. Hon ar alltid sa trott for hon sover inte om natterna pga sina tander som haller pa att vaxa.


Har ar det riktigt matlagning som galler. Egna agg och egengjorda spagettiliknande saker. Nu ska jag hem till Sverige coh ocksa gora det. Grymt ar jag!

Snart ska jag ivag till baknen och ta ut lite cash. Sen ut och harja i stan! Nagot inlagg till ska jag vall kunna ordna. Och lite bilder med for har funkar det! Yey!

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej