Resa till landet

0kommentarer

Godmorgon!
Nu har jag anlant till Iasi och klockan ar 8.00. En javla resa pa taget inatt.. Huvudet ar pa topp men inte kroppen. Forkylningen ger inte med sig men vad ska man gora..
I tristess sa tog jag lite bilder och har efter manga om och men fatt in dom pa bloggen. Sa ja nu vet jag hur jag ska gora! 

Tridsfordrivet pa taget. Boken ar saklart svensk och jag har snart last ut den. Bake rolls ar typ som sjukt hart rostat brod med pizzasmak och kexen, dom ar historiska! Dom heter Eugenia och jag har atit dom sa lange jag kan minnas!
Gillar att lasa!

Min morbror som jag akte med!
Har sover man sex pers i en liten sovhytt. Forst var vi ensamma sa man somnade ganska gott, runt 2-tiden kom nagon annan snubbe in och vackte oss bada. Sjukt jobbigt. Efter det kunde jag inte somna om.
Sa klockan 7 var jag framme och sitter nu hos min kusin och det bjuds pa kaffe. Dom vill trycka i mig frukost ocksa men alla vet att det inte gar.. Far vanta pa lunch. Det ar min swag!

Ska bort till lite fler kusiner senare idag men efter jag typ duschat ihjal mig och bytt om fran dessa hemska klader! Kanner mig ganska ofrasch!

Vi hors lite senare idag. Kanner pa mig att detta med uppdatering kan ga bra! :)


♥Olivera

Kommentera

Publiceras ej